Bosch TES503F1DE zilver

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Bosch TES503F1DE zilver op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

diny bijker 10-04-2012
Geschreven voor: Bosch TES503F1DE zilver

na lang zoeken en vragen aan iedereen die een espresso hebben overgegaan tot aankoop van deze machine
we zijn uitermate tevreden ,alleen was het even zoeken naar de juiste bonen
die ook gevonden bij het kruidvat
het personeel van de expert winkel gaf ons die tip omdat die bonen niet zo vettig zijn, de machine is makkelijk te bedienen
en het schoonmaken is ook wel te doen ,even een sopje en je machine is weer schoon van binnen en buiten
het winkelpersoneel van expert in dedemsvaart is heel gemotiveerd om je voldoende info te geven en ruim de tijd voor je nemen ondanks dat het zo rond de kerst best druk was in de winkel
voor expert dedemsvaart een dikke 10 en voor de espresso een 9 ,dat ene min puntje is dat je steeds water moet bij vullen zo veel koffie drinken we nu